9.4.07

Shandy o Shandy?


Anava a fer una entrada per recomenar la nova beguda de Cruzcampo "Shandy" ... que vindria a ser la clara de tota la vida. A dir que la "clara" de Voll Damm (diria que és aquesta l'altre marca que fa "clares") mai m'ha convençut i en canvi aquesta a part de tenir un gran anunci (molt gran!) té més llimona, diga-li llimona diga-li E-418 amb aroma a llimona. Així que incito a tothom a beure una mica d'alcohol (només una mica) i probar-la....

En el moment de posar el títol de lentrada me n'he adonat que farà una setmana vaig anar al cine a veure una peli tb "Shandy": Tristam Shandy: a cock and bull story --> títol que em nego a traduir...
Podria comentar moltes coses però em quedaré amb el: imagineuvos a un home duns 40 anys vestit d'època i dins un úter de plàstic gegant.Poc més a dir s'ha de veure per tenir una discussió extensa....

El trailer:

1 comentari:

Neus ha dit...

buaaaaaaaa ja tocava fer algo per aquí cert!!! i mira que laltre dia hi vaig entrar i vaig pensarho! però no vaig tenir cap idea així pim pam!

Millor aquesta shandy que la de la Damm cert! iiiiiii molt encertat l'enllaç amb tristan shandy!