15.9.07

Facing musical

"Facing is a common tool in the retail industry to create the look of a perfectly stocked store (even when it is not) by pulling all of the products on a display or shelf to the front. It is also done to keep the store appearing neat and organized.

The workers who face commonly have jobs doing other things in the store such as customer service, stocking shelves, daytime cleaning, bagging and carryouts(in grocery stores), etc. Facing is generally done near closing time when there are fewer customers and also while the store is completely closed. In busier stores it may be done constantly"

...i aqui què és el "facing"!!! què és el que faig jo cada dia, si ma mare veigués com deixo els prestatges crec que ploraria, està clar que si em paguessin a casa també ho tindria taaaaan ordenat! Després d'una petita explicació del que faig vaig a explicar què em va passar ahir...
...estava jo amb el "pondero" o no sé com .... li diuen a allò de treure les bambes i posar-lis alarma i aquestes cosetes, qüestió: estava amb els homes (si només hi ha homes!) parlant, fent cachondeo i treballant...i la música estava a tota llet. Això que primera cançó: Jack Johnson "Flake", segona cançó Ben Harper. Jo com es pot suposar estava "flipant" un xic, al cap de mitja hora: John Mayer "Slow dancing in the burning room", moment clau en que vaig ser conscient que demà me'n vaig!!!
Què va fer la Gemma? Anar a buscar a l'owner del cd que sonava...jejeje
...això que vaig a un grup i pregunto:
- de qui és el cd?
...i així és com ahir vaig conèixer al Sebastian, un noi francès (obviament no podia ser d'aqui) i la primera persona que em trobo que coneix al Mayer! Atenció pq em va rpegutnar si coneixia al Donavon, li vaig comentar tema concert i bla bla bla bla bla...si, si la Gemma extrafeliç i començant a creure's que se'n va!

Per una altre banda, si algú està interessat en unes cordes de saltar marca adidas per 22 euros que ho digui!!!! --> en serio, com t'ha de sobrar la pasta per comprar-te unes cordes de saltar adidas????

...al cap d'una estona va sonar "Message in a bottle" versió del Mayer en directe en un concert...

1 comentari:

Anònim ha dit...

ja veig que vagis on vagis sempre et seguira el mayer, al jack..... tinc problemes tecnics am el crispetes... quan tornis ja m'ajudaras a fer-lo servir