19.9.07

Repetimos?


Què dir de Londres???
Que de l'únic que m'arrepenteixo és de no haver-me quedat al concert de dimarts! I que tenint en compte que cada dia fa un repertori diferent la següent vegada em tragaré els dos concerts. Perque sí, perque definitivament hi haurà següent vegada, ell ho va dir i jo no m'ho pensaré dos cops.
El pitjor de tot ha sigut adonar-me que realment és MOOOOOOLT BO, que hi ha mooooolta gent que també li agrada (tot i que aqui sembli que no existeixi), que no soc l'única que agafo un avió per anar-lo a veure (eiiii aquests italians!), que té unes mans IMPRESSIONANTS! (jo crec que li fan la manicura...si no que algú m'ho expliqui!), que viatjant sol s'aprèn MOLT (des d'arreglarte-les tu sol amb tots els problemes fins a aguantar moltes hores sense parlar amb ningú), que aquest home és un excèntric!!!!!
- ...qui si no és capaç de sortir a cantar amb un traje vermell??
- de cantar les cançons que li venen de gust cada dia? (independenment del que per lògica hauria de cantar)
- de intentar firmar cds amb 40000 persones a sobre? (de veritat que l'admiro per no haver fotut 40 crits!)
- de posar aquest video com aquest al youtube? (atenció el video és del dia del concert a dins del royal albert hall, pq aquest roba només la va portar durant el primer tros de concert...és un freaky!!! i veu heroes! jejeje)
...si, és un excèntric! però com va dir el Marco (noi italià): per això ens agrada...
...per deixar-me amb les ganes de sentir "your body is a wonderland", en part no li tiro en cara, així m'acabo d'assegurar que tornaré a anar a un concert seu per sentir-la. A remarcar que al concert de dimarts anava vestit "normal" (com va ell sempre amb quells pantalons verds...) i va tocar "your body is a wonderland". A canvi de no tocar-la va fer una impressionant versió de "I dont need no doctor" de John Scofield (per molta gent la millor de tot l'espectacle)...la veritat és que es va regalar molt amb la guitarra, però MOLT! impressionant!
...vale, vale...ja paro...pq podria seguir opinant durant anys!
Parlar només una mica del teloner, que ens va oferir un gran espectacle i va cantar "spongebob"...si! si! bob esponja!!!! jejeje...aqui us deixo amb el video, que ens va fer cantar a tots i després ell de premi va cantar bob esponja! ...per cert, molt bo el noi aquest: Newton Faulkner!
I ara unes quantes fotos. En tinc moltes de Londres, pq atenció! em vaig patejar tot londres! ...això si: vaig acabar amb un mal d'esquena que em moria, però em vaig estalviar el metro...només vaig agafar un super bus per tornar del concert. Tot i així com que sé que aqui l'important és el Mayer aqui les fotos del concert...
I aqui 2 fotos de quan va arribar abans del concert, que arribava tard i tot i que erem molt poca gent va dir que només firmaria i no faria fotos. Llàstima! (si ja dic jo que m'han quedat coses pendents per tornar-hi). La foto que surto jo ja sé que es veu molt malament, es lo que hay, així que no ens queixarem...tenint en compte que no es parava per les fotos i que li vaig enchufar la càmara a la primera persona que vaig veure....I aqui un dels vídeos que vaig fer. No es veu molt be, però l'audio no està malament del tot ;P
...els altres els he posat a youtube, així que si des d'aquest entreu a la meva compte podeu veure'ls tots...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

uuuuuuuuooooooooooooooooooo!!!!! ja veig que tu has passat de conya!!!! els videos molt bons!!! sobretot el mayer amb cara sexy (que per cert esta molt bo) obrint la porta d'aquesta manera tant freaky!!!!!
petonets i ja macabaras dexplicar

Neus ha dit...

és Vultures és Vultures!!! OMG!