4.1.08

Austin city limits + John Mayer

Ja sé que no calen més raons per anar a l'Austin City Limits, però es que no les busco...em venen a buscar!! Aqui unes actuacions de l'home (digali Mayer) a l'ACL, però no en el festival en directe, a un programa que fan després on cada X van els mateixos que han actuat al festival aquell any a fer el mateix repetori...
Aqui la pàgina del millor festival del món mundial: Austin City Limits i aqui de la versió per la Tv on es poden veure coses com les següents:

Aviso: les actuacions són MOLT BONES!

Belief --
pq és la primera! ;P ...i pq normalment no la posaria i aqui m'ha agradat, i per anar calentant el tema pq les altres dues són encara millor...


Vultures
-- simplement Vultures, tan gran com sempre, i amb aquella cosa que la fa diferent cada vegada...els dos minuts del principi de regal...


I don't trust myself
-- els 2 minuts del principi i els 2 minuts del final (amb salt inclòs) no tenen preu....


I per si no n'hi ha prou aqui hi ha Stop this train en acústic, que estic arribant a la conlusió que és l'única manera com la fa en directe...
I I dont need no doctor ..si del Trio, l'actuació a Londres d'aquesta cançó va ser TAAAN gran que ara no em convencen...que se le va a hacer...
I dreaming with a broken heart que no he posat el vídeo en gran per no "mayeritzar" tant el tema
I tb va cantar Gravity, però no l'he trobat...així que fulles!

3 comentaris:

Neus ha dit...

sisplau com va vestit! sisplau!

tranquila que per arribar a mayeritzar la pàgina el llindar està més alt!jejejejej

i don't trust myself! mha soprés molt el principi!

Mars' ha dit...

No em funcionen el videos!

em diu que no estan aavaiable!!1

Neus ha dit...

ops! doncs jo els vaig poder veure tots!!!!!!!!!! jejeje