18.3.08

Gavin de Graw

I un altre que treu nou CD d'aqui res: Gavin de Graw. El CD es dirà Gavin de Graw i surt a la venta el 15 d'abril. També comentar que el noiet s'ha dignat a posar dates de concerts per Europa, les quals estan tan ben col·locades com les del Mayer i cauen en plens exàmens de juny. Els països afortunats són: UK, Països baixos, Noruega, Dinamarca i Suècia. Degut a la qualitat musical del nostre estimat país nosaltres ens quedarem amb el vídeo de la nova cançó, i haurem de seguir viatjant per veure gent guai en concert....que se li farà....

Aqui el primer single "In love with a girl", enjoy it!

5 comentaris:

Neus ha dit...

ostiiiiiiiiii doncs feia temps que no treballava aquest xicot!!!!!!!!!

primer single.....sona un xic més "fort" que cd anterior, no tan suau no?¿? no de volum eeee jejjejej pe`ro bueno, ara que ho penso si que es veritat que tenia bastanta guitarra segons quina canço....

quin acúmul de cds nous a labril!!!!!

annabimbana ha dit...

pos a mi no em matava gaire akest noi pero akesta canço es molt xula!

Mars' ha dit...

i jo fa temps que la tinc perque vaig veure que te la podies descarregar gratis a l'iLike!!! jajajaj
pero weno....3stars....a veure com es la resta del CD(hi ha gent que diu que soc molt RANCIA amb les estrelles....saps qui es, no¿?¿? jajajaj

anyway!! esperem el CD amb ganes....realment aquest 2008 a nivell musical esta sent la canya d'espanya!!!! yeah yeah!!

Mars' ha dit...

weno...he de dir que estic reescoltant la canço i ha pujat a 4...jejej

Mars' ha dit...

per ceeeeeeeeeeeeeeeeert!!!!!!!!

que tal l'Alicia¿?¿?¿?¿? que no has dit res!