12.5.07

Geoeye

Avui remenant per internet he trobat un article que parlava de Bora Bora, a la polinesia francesa...res de la discoteca. L'article és curtet, però com sempre que llegeixo algo mhe posat a buscar fotos i més informació del tema. Buscant he trobat una pàgina molt chula: GeoEye
Potser ja la coneix tot deu i no descobreixo res nou...però jo no tenia ni idea de la seva existència i mha agradat molt. És estil google earth però no són imatges instantànies i actualitzades...està dividit en carpetes i hi ha fotos de tot el món...he posat el link a la carpeta de les millors del 2001 pq és on hi ha la de Bora bora, però en les altres tb hi ha fotos molt chules, qüestió dentretenirse i mirar.

2 comentaris:

Neus ha dit...

m'agraden les de les ciutats, illes i demés tb però acaben fent formes abstractes!
provaré altres rellotges okis?¿ jeje aviam que tal queden!
lo de les caràtules és per fer un post de caràtules guais!

Anònim ha dit...

ei!!! per fi he tornat a entrar i m'he posat al dia, veig que has escrit molt, m'ha agradat lo de les postes de sol!!! bé, aviam si segueixes actualitzant que jo anire llegint...