12.11.07

GUESS who is behind the bunny suit...

Després de l'ós arriba el conill, i és que quan aqui algú la té agafada amb els animals...



Petita explicació de les imatges anteriors. L'Alicia Keys+Mayer han grabat un seguit """d'anuncis"" que passen durant aquesta setmana per la MTV (coincidint amb la setmana que la cadena li dedica a l'Alicia). Els videos els podeu veure aqui
N'hi ha ben be 5 o 6 però cada un dura només 30 segons i l'últim és molt bo. Per qui s'animi a veure'ls: cada X vídeos t'has de tragar un trailer d'una peli (cada vegada la mateixa), el final és molt bo (sé que ja ho havia dit), el Mayer és un freaky! ...i si us plau: mireu-los en ordre!!
I sense canviar del tot de tema, aqui una foto d'en Mayer amb la xicota (digali Minka o algo semblant) sortint d'un partit de basquet (com a mínim va al basquet!)...la qüestió de la foto són les ulleres, ja havia comentat jo que en portava....ja m'explicarà pq no se les posa més sovint...

...i per últim un comentari/pregunta pel dia de demà:
- si t'ofereixen anar a urgències d'urologia i fer tactes rectals a persones o anar a quirofan i operar a "porquets" amb que et quedes???
- jo, i mentres no se'ls hi hagi de fer tactes rectals (no vull ni pensar-ho!), amb els porcs!
...vull respostes!

1 comentari:

Mars' ha dit...

jo em quedaria amb operar porquets!!!jeje