1.11.07

Tiger Lou

Tiger Lou quin gran descobriment! llastima que no pugui dir que és meu! ;P
...poc menrotllo que men vull anar al basquet (fare tard `per variar...), nomes volia deixar aquesta imatge pq magrada moooooooooooooooolt! ojala fes prou fred aqui a lhivern per posantse superanoraks amb caputxes com la de la foto! ;P
...apa! a seguir escoltant musiqueta!
un petonet a les millors petardes del mon i a lunic nen que fa olor de bebe dia si/dia no i cada dia esta mes guapo!

pd: neus!!!!!!!posa la foto de les 3 juntes d'ahir! ...us espero dema al cine a les 4!
pd1: si, si, avui tb tinc dia de marxar, i que?...lunic que tinc clar es que des de que he tornat estic aprofitant el temps i fent coses que magraden cada 4min!




1 comentari:

Anònim ha dit...

aquest nom en sona pro no se situar-lo!!! els videos estan be i el tipus de musica m'agrada.... tindre que fer pirateig!!!
per cert un dia li pots dedicar al newton faulkner, aquell que feia de telonero del Mayer al teu concert de londres, que em va agradar molt la canço

petons