17.6.07

13 dies: destination Praga

"A falta" de 13 dies el meu entreteniment actual entre pàgina i pàgina d'apunts (o línia i línia) és llegir i marcar els llocs interessants a visitar...
Ahir entre les moltes coses que vaig descobrir destacaria el parc, zona protegida o com se li digui de Pravcická Brána. Està força a prop de Praga de manera que casi podria assegurar que un dia o altre, de manera organitzada o no caurà.
....i què vaig fer? doncs entrar a la pàgina, remenar i mirar fotos on vaig descobrir el gran "animal" de la foto, barreja entre ratpenat i ratoli?!?!!!!??!!
...sense cap dubte diria que durant el gran mes que m'espera descobriré més coses de les que m'imagino...

Ara per ara diria que ja tinc les coses essencials per marxar: un pijama, unes sabates de quirofan (negres!), la meva "superguia" i les corones que vaig na a buscar dijous, només em falta enllestir 4 cosetes (mai més ben dit Dermato, ORL, Trauma i anestesio...) .... i Praga ja està aqui!

Projectes per la setmana:
1. Aconseguir la targeta sanitària internacional --- tenint en compte el meu magnífic estat de salud actual i que me la demanaran per entrar a l'hospital es necessària
2. Fer-me el carnet d'estudiant internacional --- ...espero un bon descompte a molts llocs...
3. Comprar un diccionari mèdic anglès-castellà --- així ja el tindré per ocasions posteriors (jejeje...)
4. Seguir meditant que poso, no poso, que em falta i que no per la maleta....

I anava a acabar l'escrit ja però m'acabo d'enrecordar que he decidit que vull na a Wroclaw....i a què ve això ara?
...la Gemma, que quan s'avorreix no té res més a fer que decidir i organitzar viatges que por fer en un futur (futur que va de mesos a anys...). En una d'aquestes vaig estar mirant llocs on podia anar des de Praga...i se'm va acudir mirar que queia a prop per Polònia que esitgués be. Si, bàsicament el tema consisteix en agafar un mapa mirar la frontera, elegir un nom i buscar si és interessant. Així vagi descobrir Wroclaw! He de dir que exactament s'han d'agafar un bus+3 trens per arribarhi...i que tardaria un total de 8 hores...però jo estic seguríssima que hi ha maneras més ràpides! Al cap i a la fi no està tan lluny!!! ;P
Ja veurem....si sigués per mi me n'anava a Gdnask...però siguem realistes, allò si que està lluny!
Per ganes no serà!

1 comentari:

Neus ha dit...

aixxxxxxxxxx quin animaló!!! jejej si no hi ha samarretes de la fusió ratpenat/ratolí em serveix que et fagis una foto amb ells i tal jejejej

i res, que el compte enrere de la pilota de platja de baix cada dia va més ràpid jejej aviam si enllestim ràpid les quatre cosetes!!!