25.6.07

Música per la vista

La música entra per la vista, sí sí, per les orelles també, però no em digueu que no és tot un món aquest de les caràtules dels àlbums musicals. Qui no s'ha guiat o deixa't portar per una imatge de portada sense conèixer el compositor, grup...? N'hi ha moltíssimes que es mereixerien ser esmentades, aquí en van algunes que m'han agradat o recomenat:

- The Clash " London Calling"










- Placebo "Once more with feeling" i "Sleeping with ghosts"









- Augustana "All the stars and boulevards"









- Supergrass "Supergrass"









- Sugarcult "Lights out"i "Palm trees and power lines"










- The Kooks "Inside in inside out"













- The Thrills "Let's bottle bohemia"













- Suzanne Vega "Nine objects of Desire"













I la llista podria seguir i seguir...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jeejeje...jo puc dir que el james morrison el vaig comprar "pq amgradava la portada"...i gran descobriment!
i lately..que va passar laltre dia amb el sondre lerche?? tb tenia la portada chula!
realment nhi ha que entren per la vista...

Anònim ha dit...

hola que tal tescric jo soleta perque el papa esta amadrid,avui a vingut a dinar la iaia i li volia ensenyar aixo pero no menrecordaba de com obriro be dema tornara i ja li ensenyare. al menys per fora tan el hospital com la residencia es veuan macos y bastant nous,suposo que tu deus esta pasan superbe. un petonet molt fort.