28.12.07

12 mesos, 12 fotos: s'acaba l'any!

I aquí van 12 mesos més! no és fàcil intentar trobar una imatge que resumeixi 30 dies però s'ha fet un esforç!

Gener: i l'any va començar (molt semblant a l'anterior...jeje) amb apunts a davant, MIC I amenaçava en amargar-nos el començament d'examens (igual que aquest...) ;P
Febrer: fi d'exàmens, canvi de vistes i gaudir de bons moments, veure la neu i agafar forces per seguir el curs! Març: comencem pràctiques i algú descobreix un submón dins la medicina, dies intensos a trauma (infantil)!
Abril: i una tarda al cinema verdi veient "El jefe de todo esto", la peli...què dir?¿ que ens vam perdre escenes però nosaltres en vam construir de noves tal com ho hem anat fent al llarg dels anys!
Maig: llàstima que el dia de la festa major del cole no vaig fer una foto a l'escola on anava...el cas és que vaig retrovar companyies i t'adones dels diferents camins que ha anat agafant cadascú.
Juny: tornem-hi!! dermato per aquí, MIC II per allà...per si no teniu clara la imatge és el patró histológic " en reja de gallinero" dels pénfigos....mare meva....
Juliol: primer mes de vacances, cine, conèixer un xic més la Baby, compartim viatge cap a Praga a veure la Maduixa!
Agost: familiar i agradable. La foto no és la millor i no caldria que hi sortís jo, però està feta en el moment del dia que més m'agradava: el moment post dutxar-te després d'haver passat tot el dia fora veient coses noves!
Septembre: tercer i últim més de vacances, taula parada per dos a Menorca! ue! i trucada amb veu de felicitat desde Londres!
Octubre: aquí comença la "saga" de tres mesos de completa sensació de no fer medicina...cines, cafés, passejades...una passada! i comences a pensar que aquesta carrera...no ho és tot! ;P
Novembre: segon més no médic jejej escapada a l'autònoma, però sobretot molta música analitzada per la Bruixa i pim pam "contravando" cap al meu ordinador!
Decembre: setmana impressionant de l'amic invisible! més cine, méees música, dinar al japonés brutali improvisat...i comença a presentar-se la idea de que els exàmens estàn aquí i MIC sobre la taula, però en definitiva un balanç molt positiu per aquest any!

3 comentaris:

Gemma ha dit...

supermaco el resum!!!! m'ha agradat moooolt! i no són tan, tan diferents!!! ;P ....lany que ve més!!!!

Anònim ha dit...

si estic d'acord... m'ha agrada com has resumit l'any....
el millor has adonar-se que has fet tot el que vols... i que encara et queden coses a fer per el proxim any
petonets
Anna

Mars' ha dit...

Ja he penjat les meves fotos!!!!!!!!!!
tururut