28.12.07

12 mesos, 12 fotos

Com que ja s'acaba l'any: 12 mesos, 12 fotos. NO són les fotos més maques, si no les meves representatives de cada mes, cosa que recomano fer a tothom (a veure si en teniu una de cada mes!!!). Aqui van...

Gener: no sabia yo lo que me venía encima al empezar el año. pq comences estudiant, com sempre i poc t'esperes com acabarà l'any! MIC I, que dur si us plau!!!!
Frebrer: ...coses de la vida, una vegada vaig pensar que quan deixés e basquet em faria un tatuatge, i tb coses de la vida després de l'examen de trauma de febrer me'l vaig fer....diguem-li coincidències!
Març: ...Rotterdam!!! ....no puc deixar de posar una foto del basquet d'aquest any...pq s'ho mereix!... pq tot el que representava per mi jugar és molt difícil d'explicar, pq la gemma basquet era diferent, pq el basquet no és només un esport...

Abril:
abril+trauma. Per descobrir que si que m'agrada la medicina, per descobrir maneres de fer, maneres de ser, coses que vull, coses qe m'agraden, per netejarme, per ajudar, per estar, per tenir ganes de quedarte a pràctiques, per tenir ganes d'anar a consultes i quiròfan sense que et toqui anar-hi i sobretot pq t'hi deixin anar i thi fagin sentir a gust. De veritat que no sé que seria de mi i la meva carrera sense aquest mes....

Maig:
exactament 19 de maig. La croqueta va sortir i va entrar al nostre mon, pq des d'aquell dia la persona de la que tinc més fotos és ell. Per ESTAR, per treure-li un somriure a tothom, i per fer als iaios 10 anys més joves. CRACK!!!

Juny: juny, juny, juny....MICII. Crisis de "necessito marxar"...

Juliol: Praga! res més a dir, dedicat al Fred i a la Caroline, per ensenyar-me TAAAANTES coses.

Agost:
22 anyets que vaig fer a l'agost! ;P ...periode de transició, d'adaptació, d' autoreconstrucció d'idees i demés. Bons moments a França. Dedicat als de casa! per dirme sempre que si, i ferme dir que si quan jo dic "no se que fer...", pq això no té preu!
Setemebre: setembre! dos coses em venen al cap (si només 2!!) del setembre d'aquest any:
1. la meva crisis post-tornada a Barcelona després de 2 mesos fora, que dur que va ser!!! que dur!!!
2. el Mayer...pq amb un dia pots decidir comprar l'entrada, avió i demés i plantarte la setmana següent a Londres...demostrat!!! repetimos? repetimos??

Octubre: l'elecció d'aquesta foto mereix explicació. NO odio l'octubre ni res que va passar a l'octubre. Senzillament no hi ha fotos!! I és molt difícil recordar que vas fer un mes sense fotos ni escrits que t'ajudin. Així que aqui va: pq no es pot considerar que "perds" (tires a la basura en aquest cas) el temps d'estudi si el passes fent coses que prefereixes més...
El mes d'octubre dedicat a tothom amb qui el vaig disfrutar un trosset d'aquest mes: per tots els cines, dinars, sopars, sortides, passejades, compres, anades a fer fotos, quiròfans, bars, cafès, sms, trucades, emails i demés que he compartit....

Novembre: la foto vindria a representar la "bogeria fotogràfica de novembre". Ha sigut complicat escollir-ne només una, però crec que el temps dedicat i l'espectacle muntat al mig de la diagonal per fer aquesta foto s'ho mereixen! ...pq l'any que ve hi hauran SEGUR més concerts que aquest any, espero que alguns a indrets llunyans...i per tothom que li agrada fer fotos a milions...

Desembre: i aqui tenim a la famosa llimona o "acid moon". Representant de l'adquisició de desembre, la gran càmara de fer fotos!! ...la foto NO està retocada, és tan chula pq soc molt bona fent fotos....jejeje... Remarcar tb del mes de desembre, l'amic invisible, l'adquisició d'entrades per concerts, els plans per l'any que ve, els dilemes per l'any que ve i pròxims anys. Tb representant del final d'un any que es mereix 40000 (elevat a la mil) brindis, pq és molt difícil que l'any que ve el superi, però s'intentarà...

4 comentaris:

Neus ha dit...

uoooo he aconseguit no mirar les fotos fins acabar el meu!!!! ueeeeeeeeeeeeeee

sniff snifff jo no li he posat nom del mes a cada foto....aixxx aquest detall....

la conclusió bàsica és que ha estat un bon any!!!

aps!! i jo tinc fotos de trauma al març i tu a labril jejejejej quan ho he vist he rigut! jejej

Neus ha dit...

i certament caldria afegir al decembre ( que me deixat de posarho) reflexions vàries sobre futur de la carrera, clarament!

Anònim ha dit...

ostres llegint aquests dos resums... m'enalegro de que tingueu tantes experiencies a explicar... i totes tant possitives... veient aquest resum me'n adono de que m'estic perdent algunes coses... pero a l'hora tb tinc moltes coses possitives que m'han passat.. pero realment aquest any només se'm quedarà una cosa gravada a la memòria.
petonets anna

Mars' ha dit...

petarda!!!
acabo de tornar de la neu..i he vist aquests super resums i he decidit que jo tambe intentaria fer un resum...i ho intentare...a veure què en surt...jeje

MUAMUA