10.12.07

Amic invisible dia 1 II

"el millor regal" d'esquenes....que era la gràcia,no? o ho era el llaç?...que sapigueu que consideri aquest cartell un dels més freakies del dia, pq tenim una deformació professional que no ens l'aguantem! "vigila que tendrá un síncope!"
Diria que no l'ha trobat, això si , tb diria que al migdia no estava al bar.....ejeeeeem, si després tocarà pringar per doble els altres dies.... ;PLa Nina avui ha deixat marca....jejejePq un "metge" dient "tinc caca" a tota noia que veu no és seriós...



2 comentaris:

Neus ha dit...

jejejejejje són chules les fotos de la Jessica!!! la gent possa més en serio.....jejejj però sento dir que per mila millor d'avui és la joan, josemi i tu, esteu els tres molt posats en el tema jejejej ...em sembla que el meu amic invisible ma vist menjantme un trocet de xocolata...ai ai ai....em sembla que tu demà tindràs feina....;P
no he posat lesquena teva perque la posaves al fofolog i la de la Jess te millor perspectiva...
per cert al video...juararia que hi ha un moment que he seguit gravant sense mirar...la Marta i les seves abraçades jejejje

demà més!

Anònim ha dit...

jejje!!! la meva mare esta preguntantme pq ric pro es que es bonissim!!! sobretot el juanma dient qu tinc caca a tothom... aquesta broma segur que la fet un noi!!! i els cartellets molt bons