29.12.07

Trailers!

There will be blood - de Paul Thomas Anderson, si, si, el de Magnolia... Vaig veure el trailer ja fa temps i no li vaig donar extrema importància, i avui he llegit que podria ser una de les millors pelis de l'any, així que....aqui el deixo! a veure qie tal quan l'estrenin.
A USA l'estrenaven ahir, aqui arriba el 8 de febrer...


The dark knight (Batman begins 2) - pq poso aquesta peli?? clarament no és el tipus de pel·lícula que jo posaria normalment. L'explicació és el Heath Ledger fent de Joker, crec que li va TAAAAANT el paper! però tant!!! ...vaja que va néixer per ser Joker a Batman, sense cap dubte...
L'estrenen el 18 de juliol a USA, de manera que quan l'estrenin aqui ja ningú recordarà que existia aquest trailer.


No country for old men - Joel+Ethan Coen sempre he pensat (no sé pq) que els Coen feien pel·lícules que agraden més a homes que a dones... Bé, el trailer no va per qui. La primera vegada que el vaig veure (tb ja fa temps) vaig pensar: quin gran Bardem!!! ...però MOLT!!! ...vaja que tinc ganes de veure la peli pq crec que el noi clava el paper de mala manera, si només veient el trailer ja ho sembla la peli sencera pot ser brutal. Tb l'estrenen el 8 de febrer, de manera que hi haurà feina pre-oscars/post-exàmens.

1 comentari:

Neus ha dit...

primer trailer que he vist: batman i heath ledger fent de joker jejejejej i compte amb el bardem....que sembla que serà la primera vegada que m'agradarà!

vaig veure a la fotogramas que la noia de across de universe es la de thirteen! divendres que ve divendes que ve!!