22.12.07

Accions d'hiberdrola

Conversa que acabo de tenir amb certa persona de 12 anys (personatge en verd) fa 10 minuts. Prometo que anava en serio i semblava una persona gran quan m'ho deia...
Pq dieu que s'assembla a mi?? Pq??
...definitivament algun dia s'haurà d'escriure un llibre, un assaig, un guió o qualsevol cosa útil de tots els "trossos" que tenim escrits...

- he pensat de fer-li un regal a la mama, li vull comprar una colònia i és per si tu també vols...

--- ah vale, però saps quina colònia o algo?
- no, per això t'ho dic, pq m'ajudis...
--- però depèn de quina colònia és molt cara, ja t'està be?
- home, no. llavors millor que pensem una altre cosa, pq només tinc 10 euros, i clar ara que he de comprar unes accions...
0_0
--- unes accions???!?!
- si, de hiberdrola
[prometo que en aquests moments encara no reia]
--- aaaaahhh...i tu com ho saps tot això de les accions?
- pq ho he vist al diari, que al principi estaven a 15,4 i ara 15,6...així que en vull comprar 50.

...arribats a aquest punt ja no m'he pogut aguantar. Per una altre banda, certa persona coneguda ha vingut aquest migdia a comunicar-me que era millonari. Vaja, que tenia un dècim sencer d'aquells que venien a plaça Urquinaona. Hi ha gent amb sort, que se li farà.
Jo tot i així no'm queixaré, amb la piruleta que'm puc comprar amb tot el que m'ha tocat sóc feliç...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jooo sap de temes que jo no tinc ni idea... es un crack....

a qui la toca la loteria????? ara m'has deixat intrigada!!!
mentres quedi salut no fa falta res mes, encara que els diners sempre van be

Neus ha dit...

buaaa! quin personatge de 12 anys que tens!! una passada! i ja mel veig amb la cara seria parlant daccions jejejejjeej brutal!!!

mha agradat el nou tag de c'est la vie!