11.2.08

Grammys 2008

Si, si, aquesta nit han sigut els Grammys, una d'aquelles coses guais que es fan a l'altre costat...
Per veure la llista de tots els guanyadors que no penso copiar anar aqui.
Com que la música no es llegeix jo em dedicaré a posar les actuacions que més m'han agradat aqui:

Beyonce+Tina Turner --> no pregunteu pq la Tina Turnetr porta el traje platejat amb l'edat que té, jo tp ho sé...aquelles coses de ser famós i tenir diners...



Amy Winehouse - you know Im no good/rehab -- si, si l'actuació està grabada a un altre lloc, pq no li van donar visat epr entrar al país!! no m'extranya.... Tot sigui dit, s'ha emportat com 8000 premis i mig... M'agraden els tres de la dreta...jejeje


Feist - 1,2,3,4 -- està tan guai aquesta cançó...


Alicia Keys+"Frank Sinatra" -- actuació amb la que es van obrir els premis...


Alicia Keys+John Mayer - No one -- pq hi ha gent que es pot permetre repetir, i més si és amb gran companyia...


Carrie Underwood - Before he cheats


i aqui algunes més:
Rihanna - umbrella+dont stop the music ...molt fluixeta de veu aquesta noia. tot i així em segueix agradant com porta el cabell, com a mínim és diferent a la resta...
Kanye West - Hey Mama

3 comentaris:

Mars' ha dit...

uuueeeeeeeiiiiiii
jo anava a penjar grammys tb, pero veig que ja ho as fet tu...aixi que no caldra....jejej...simplement ficare el link a la teva entrada...jeje

tema videos.....has vist com no es pot ni moure la tina turner en aquell vestit¿?¿?jajaj

la winehouse esta com una P. Cabra!!i no m'extranya que no li hagin donat el visat

m'he quedat sense veure'n algun per problemes de conexio...pero ja els mirare mes tard...quan a internet li dongui la gana....

Mars' ha dit...

ja he aconseguit veure el video de la rihanna...i no li falta nomes veu, sino que tambe li falta fer esport, que al mig minut ja no podia cantar de lo cansada que estava.....xDDD
ademe...el vestit que portava era horrible!!!
el pentinat que porta ara mágrada bastant, per unes fotos que vaig veure fa poc, que li queda molt be...pero el recollit dels grammys no m'acaba....
pero weno...les seves cançons segueixen agradant-me....

Neus ha dit...

jejejej a mi tb magraden els tres que acompanyen a la Amy, els de la dreta! jejejej

en john...guapo, com no!


realment fa un dia lleig però lleig! ideal per fer fotos....