25.2.08

Oscars...

Vale, no ho he pogut evitar....aqui alguns dels Oscars. És allò de: aquest missatge s'autodestruirà en qüestió de minuts...més que res pq els van treient del youtube per tema drets d'autor i tal, que es veu que la ceremònia no es pot penjar a iinternet...a veure qui té temps a veure'ls abans de que els treguin....

Javier Bardem --i he vist aquest víde com 4 vegades...i tinc ganes de tornar-lo a veure amb la pistola d'aire comprimit...


Daniel day-lewis

...i part de la seva magnífica actuació, pq qui no l'hagi sentit mai parlar normal i no es digni a veure la peli en anglès no sabrà valorar tot això:


La Marion Cotillard que casi li dóna un xungo...


...vestits i aquestes cosetes a l'alfombra, ho sento però que lleig és el vestit de Cameron Diaz! OMG!


i aqui la Tilda Swinton (actriu secundària)
més vestits...
...i si algú troba més vídeos serà com un miracle, pq és casi impossible trobarne de la gala...

4 comentaris:

Neus ha dit...

diseños poco adecuados...jejejej que fina la que xerra a lultim video jejejejejejej a mi ma agradat el de la cotillard! i en daniel day parla duna manera curiosa, cap a positiu eee o sigui molt sentit, sincer passa que el cabell que porta......jejejej

ueeee els he pogut veure abans de lautodestrucció!!!!

Mars' ha dit...

ueueu1!!!!! jo tb l/he vist abans de l'autodestruccio!!!!
gran el bardem quan diu que gracies als cohen per haver-hi posat el pitjor "haircut" de la historia!!!
molt merescut l'hoscar del Daniel day-lewis
el vestit de la Ctoitllar era mono...i el de la cameron Diaz...Horripilant!!!
la Pe no anava mal....pero sembla que estigui obligada a portar plumes als oscars...ja va 2 anys seguits....
per la resta.....Ja et vaig dir jo que havia de guanyar la de Once!!! i no la merda de encantada!!!

annabimbana ha dit...

jo per sort he pogut veure la gala al plus... a mi m'agradava el vestit de la Jessica Alba (que per estar embarassada li quedava molt be) i el de la JEnnifer Garner. com a lleig, la nicole kidman, cada dia esta mes palida i fa por... i la pilar bardem!!

Gemma ha dit...

NEEEEEEEEEEEUS!!! VERGONYA T'HAURIA DE FER NO HAVIER VIST EL VIDEO!! ...i sé que tens els meus caramels!!!