4.7.07

Caipirinha party

A partir d'ara aniré posant totes les fotos que fagi en aquesta pàgina!
http://www.blogabond.com/Photos/PhotoBrowse.aspx?TripID=1064
No se si quan en posi més sortiran les primeres o si haureu danar abaix i na sempre a l'última pàgina per veure si n'h ha de noves. Cada vegada que en posi ja avisaré, si a casa o algú no saclara que mho digui!

-- Fotos varies de la festa d'ahir! A l'última foto que sortim tots he posat els nomes d e la gent. Diria que només faltaven els libanesos, els turcs i una holandesa.

-- La menda com no va tirar un dels vasos..i com que no tenim motxo ni res tots al terra amb papers a netejar! (la tatiana i l'Yvan...els dos brasilers)


-- jejejeej...havaia de posar aquesta foto aqui i no només al lloc general amb totes les altres. La Carolina, el Josh i jo...! ;P




- vaig a presentar gent de dalt a baix desquerra a dreta: la de gris és destònia, la segona del cabell larg d'Armènia, Fred (montreal, canada), julia (a noia rossa, estònia), liljan (jaqueta blanca, islàndia), sílvia, magda (mallorca), jo (jejeje), caroline (ottawa, canada), tatiana (està ajupida), la de negre es destònia, grazziela (brasil), tina (estònia), mariana (brasil), yvan (brasil), mark (canada).


- L'Yvan, el noi Caipirinha...jejeje...ell és qui va tranformar la seva habitació en un pub, qui es va encarregar de les caipirinhas i la música. ..tb es va encarregar de que sopés pa amb chocolata...jejeje. Hem decidit que és l'organitzador oficial de festes pq porta aqui un mes i es coneix tots els llocs per sortir...



- La primera foto és d'un mercadillo al costat de la parada de metro. La segona del pont ahir per la nit quan plovia...impressionant!

-- Els famosos macarrons!!! Em feia pena menjarmels amb la de temps que vem tardar a ferlos...jejeje. Ara ja sabeu que és possible fer uns macarrons amb carn amb només una miniolla, una tapa, una forquilla, una cullera i un ganivet. Si si...neu pensant com ho vem fer per colar els macarrons sense res per no cremanse i sense coladors, si ja dic jo que va ser complicat!!!
-- Jo i la Sílvia fent una truita de 3 formatges laltre dia per sopar. La paella és del Joerk (el noi de la foto, és Aleman)...quan pujava per les escales el vaig veure a la cuina amb la paella i li vem dir que li feiem un canvi: si ens deixava la paella li feiem una truita de formatgess...jejeje...






-- Fent un dels nostres supers dinars laltre dia...co podeu veure tenim un super pot d'oli de girasol (ecs!). El puntazo: dinar a la terrasseta amb les vistes al castell de Praga, impressionant!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

eiii!!!acabo de veure les fotos de l'altre pag web i estan molt be!!!!quins mercadillo mes xulo!!!
deu ni do la colla que sou ehhh!!!

Si vols quan vinguem a praga portem oli d'oliva per els ultims dies... i els hi fas porvar als altres companys
Ja te contesta l'emeil que le vist aquest mati pro no he tingut temps de contestar fins ara

Petonets

Neus ha dit...

uola txeca!!!!!!!! tens un mail a la safata d'entrada jejejej me tragat tooooooooooootes les fotos!! ja veig que la baby ha pogut deixar d'escriure al crispetes com a anònim jejej

oli d'oliva per cuinar.....jejej

quines vistes des del balcó punyeteres!!

Anònim ha dit...

bones!! veig que tot i la feina que tens tens molt de temps lliure... jeje, guardam una caipirinha per mi que m'encanten!!!
ja queda menys per marxar.. des de mongolia no podre llegir la web aixi que quan torni m'huare d'actualitzar!

nika ha dit...

nena pero que dius! quines son aquestes colonies!! :-P ja et veig ben internacionalitzada...què parles txec tu?

au, un petonet!!!


PS: un dia, un dia un dia per la fi d'examens! XD

Neus ha dit...

maduixa maduixeta!!! on haureu anat la final?¿? tachín tachín...
res que ha sortit anestesio però la nota l'he vist per l'expedient i no sé si ho han penjat aquesta tarda a la facultat, baja que jo dilluns miraré a la facultat per si no pots entrar a l'expedient (jo no puc entrarhi al teu per la contrasenya...) okis? vinga! estarem en contacte!!
tan l'anna com jo em nat a la pelu! ens em fet unes fotos perque ens vegis jejejej amb bany de color i tot....!

petó!