20.7.07

Més praga

-- Muzy els senhyors, zeny les senyores. Aqui uns dels pocs banys publics de la ciutat...els he descobert avui!!! I atenció que ja hem començat a fer llista amb coses que ens queden per fer i per veure. I és que hi ha milions de coses a fer! I si una cosa estic aprenent és que a barna ens estem perdent una de coses que ni us imagineu! pq si hi ha tantissimes coses a veure i a fer a Praga a Barna ni ha dhaverhi milions...
...ahir vem na al teatre (caroline i mat), curiós...deifinitivament crec que és algo que sha de veure si es ve a praga, és com lespectacle méeeeees típic de tot...
...demà nem cap a cesky krumlov, i jo ja he conseguit el meu certificat, a veure si logro que el dilluns mel firmi el metge i aixi ja no hi vaig més...jejeje...com si hi hagues anat molt! Avui la caroline em diu "es que jo hi vull anar per aprendre coses abans de fer trauma" (basicament trauma pediatrica), i jo "es que jo ja he apres a fer tot el que fan a cirurgia pediatrica general, sease tot tipus dhernies!", crec que ens hi podriem posar la Lilja jo i fariem una obra dart! ;P
poc més...bueno si moltes coses però si mhe de posar a escriure no acabaria. Que diria que demà torna el mal temps, i que avui estic exactament a la meitat del viatge.
Sabeu de que estic fent coleccio?? de vasos de cervessa dels bars!!! jejejejee...en tinc dos!! es que són molt chulos! i si sortim uns quants cada dia algu nagafa un...que quan nhi ha unes quantes a la taula no se nadonen si en falta un, amb la de diners que els hi donem no es queixaran. Que per cert, aqui el terme 2sortir a fer una cervessa o 2 i tornar a casa" es completament diferent que a barna. Tenint en compte que una cervessa es de mig litre i costa 1 euro...les dimensions son diferents! I prometo que es mes car demanar aigua o coca cola que cervessa!!!!
"Lunica ciutat del mon on es mes barat veure cervessa que aigua!"



-- Avui a la Wnceslao square, que vindria a ser com rambla catalunya, mai entendre pq es diu square quan de plaça no té res. En ella hi ha milions de botiguetes amb milions de salchiches com les de la foto. Aqui és on vaig anar a parar el primer dia, quan vaig arribar i estava perduda. Definitivament un dels llocs amb més turistes, botigues de souvenirs, ambar i plata de tota la ciutat! ...però tb hi ha una de les millors cafeteries, milions de botigues de roba i molt a prop el tesco! jejeje
















-- fotos dahir fent ruta turistica amb el Mat...envoltada al 100% per canadencs! jejeje...





...ara per aixo els tinc fora fins diumenge, que se nhan anat a viena, aixi que visc com una reina en el meu piset!


























1 comentari:

Neus ha dit...

mmmm cervessa! i més barata que qualsevol altre beguda!! jejejejj

set veu el cabell més claret! a part dels reflexes naturals clar jejej ;P

vai a llegir últim post que se m'ha acumulat!!

t'hauràn explicat coses de canadà no?¿