2.7.07

Fotos..les primeres

Uei!!! primera sessió de fotos!! en tinc moltes.. tot i que se men van borrar casi la meitat de els que vaig fer dissabte!!!! ...Us deixo amb les fotos amb comentaris included...ja en posaré més demà..que sortim abans de que es fagi massa tard!!! Si areteu a les fotos es fan més grans!!

-- Motol hospital: foto davui al matí al super hospital!!! molt molt gran! si feu la foto gran podreu legir millor com es diu medicina amb chec...si si ...gran idioma!!! Avui plovia, es pot apreciar amb la foto???

-- Gent i visites dia 1: fotos de divendres nit per la nit i dissabte que vem fer una petita round per la ciutat...com que soc una crack vaig borrar més de la meitat de les fotos...si si un big disaster, però tenint en compte que vaig estar sopant, menjant una aminada amb una cullera pq creia que havia perdut la forquilla and in the end vaig trobarla al fons del plat de lamanida...

En el pont del Charles aquest, imagino que necessitare passar pels llocs com 40 vegades per lograrme enrecordar i saber escriure els noms!!!!!! ...quin idioma si us plau!!!! La foto la van fer un grup de "nois" de......mmmm..pera que menrecordi...Letonia! no us podeu ni imaginar a de gent que arribem a coneixer cada dia! "culpa" de la sílvia que es para a parlar amb el primer que passa! ...mencanta!!!! (jo, caroline, sílvia, maribel)


El primer dia, ens va pillar un iluminat pel carrer i ens va dir si voliem entrar a veure la seva obra dart...que ell nomes ens grabaria quan passavem per sobre, vem na i aqui podeu veure el resultat (maribel, jo, caroline i sílvia), ens vem quedar enganxades!!!!!! tot el de color blanc era com pega, molt molt dura!!! i vem comenar a caminar i ens vem quedar enganxades!! of course ell no ens havia dit res i ens estava grabant!!!!!...va ser mooooolt divertit!!!...be..quan va començar a entrar més gent i tothom ens mirava i feia fotos no tant...jejejejejeje


1a nit, downtown prenent unes cervesses per la nit...atenció! mig litre de cervessa 35 corones!!!! si si!! poc més dun euro!!!!!!
De dreta a esquerra: Gem, Sílvia, Caroline (Canada), Maribel, les 2 noies d'Estonia amb nom impronunciable i el Fred (Canada)...el Josh (Baltimore) havia desaparegut!


-- Katejnka, aquesta és la residència guai a la que estic. Està situada al mateix costat del Moldava on està el castell..podem anar caminant fins el pont del Charles aquest (el de les estatues...), it takes more or less uns 40 minuts...però bé...és una passejada maca...
Avui ens han donat un passe de tranport per tot el mes, així que potser ara agafarem més el tram i el metro, que fins ara no ho feiem pq has de pagar sempre...ja han vist els revisors 2 vegades aixi que no ens arresguiarem...




-- L'habitació! aquesta és la meva supershared room. El llit del fons és el meu, i el que surt tallat el de la Caroline. La foto està feta des de la finestra, que dóna a un balcó molt gran...he de dir que tenim les millors vistes de tota la residència al castell de Praga. L'inconvenient de la gran finestra: el sol surt a les 5 del matí!!!! ...es veu que teoricament hi hauria d'haver 1 hora de diferència amb espanya, per aprofitar el sol i tal, però com que són més chulos que un ocho no hi és...de manera que tinc el privilegi de lelvarme ben d'hora amb els primers rajos de sol! A ma dreta hi ha la porta, i tenim una mininevera, un lavabo, i la dutxa...teoricament el balcó i el bany és compartit amb una individual room que tenim al costat, però no hi ha ningú així qe estem com unes reines! ;P

7 comentaris:

Neus ha dit...

uoooooooooo molt chules les fotos!!! i es veuen de conya!!! sembla un hospital mooooooooooolt gran i desde fora més modern i tot que Vall d'Hebron!!! i la residència bé!! sembla un bloc de pisos normal jejjej jo ja m'imaginava més rotllo peli de por ;) Aps! i ja tinc les cares posades a cada un dels noms que has nat presentant, tots feu cara de felicitat! i quan he vist la Sílvia m'ha recordat a la Brenda de Six feet under, la parella de un dels germans de la familia, you know? ja li pots dir que no és res dolent eeee i molt fort lo d'enganxar-se al terra jeje

fins la pròxima! nanit patufeta ;)

Anònim ha dit...

EIII!!Soc la baby
Acabo de veure les fotos i molt xules!!!!la bola te rao ja que sembla un bloc de pisos la residència i me la imaginava com un edifici vell amb la pintura caiguda i més tètric....
les noies se les veu molt maques i la habitació es veu bastant gran!!!!
Molts petonets i a veure si vas preparan el terreny per quan vinguem a praga!!!

Anònim ha dit...

epa chica - que fue

Hi, forgot to get your number - are you guys up to anything this afternoon?
from Kajetanka 2
Gudrun Lilja -

ps. do you use msn?

Anònim ha dit...

jejeje! enrecordat del meu encarrec: rodrigo.. i la marta volia un brad! ves apuntant llocs per quan vinguem nosaltres!!!

Neus ha dit...

ieppppp!! aviam si llegeixes aixó, sinó després t'ho escric amb altre mail. Te enviat un mail al migdia desde la facultat! lalberg on anem és el Old hostel, la nit costa 15,90 euros amb esmorzar inclós! la web per si li han de donar un cop d'ull és: www.oldpraguehostel.com, oks?
aquí fa una calor de mil dimonis avui!!!
saps que et vai dir per mail que en un dia de pràctiques havia vist molt d'una "cosa"? doncs avui ha augmentat el número i queda calar que es podria fer un estudi, són totes diferents!!jejejjejejej
fiiins la pròxima !!

petó!!!

Anònim ha dit...

Eeeei!!!. Bones afotos.

Lo del nom del hospital, "medicina" en txec em sembla mès un anagrama del Marius Carol.

Les fotos molt xules, ... i m'encanta la cervessa a 35CZK.

Per cert, la Silvia deu esser baixeta, per l'he vist que patia una mica en la foto del pont, recolçada a la barana. Ull als seus peus.

Lo del museu tambè és molt potent.

Al ritme que vas, de coneixer coses noves, y fotografiarles, potser ompliràs el disc dur.

Bè, des de aquesta gran i fantàstica ciutat que és Madrit, et deixo. Demà ja treuré el nas de nou.

Petons,
Papi

Mars' ha dit...

eso eso!!! busca'm al Brad!!!!si no es un brad es igual...algo...ara ja stic u pel sdesesperada!!!xD
potser que contestis al mail, no petarda¿?¿?¿?¿?¿??¿

bye bye!!!

i apunta llocs!! jo acabo de contactar amb un australia que es veu que estara els mateixos dies que nosaltres a praga!!!xD aqui fent contactes!!! ja te dire!!
MUA