10.7.07

The tip's bowl

...He decidit aprofitarme de la situació. La situació és: el meu ordinador/el meu internet (bueno de la caroline i meu)/i les meves trucades gratis estan extremadament soliscitades...de manera que l'habitació són com les rambles!!! tothom entra i surt, la porta està sempre oberta, tothom truca...i la Sílvia em va donar la gran idea de fer un tip's bowl, que vindria a ser el pot de la propina. Aqui us deixo amb l'escrit, que traduït vindria a ser algo com:
"Aquest és el famós bol per la propina! de manera que ja sabeu... Podeu deixar patates, caramels, chiclets o si hi ha algun artista podeu deixar un dibuix."
Ara per ara tinc un Mars, una chocolatina, una bossa de patates, un paquet de chiclets, un dibuix i una nectarina...jejejeje...Les magnífiques persones van ser: la Sílvia, la Caroline, Maribel i Fred.

4 comentaris:

Neus ha dit...

Uola petarda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! m'acaba de dir ma mare que has trucat abans jejej que no trobaves ningú a cap casa! aixxxxxx avui he tornat a dinar a casa i ara t'escriure un mail amb cosetes!! però abans he mirat crispetes i oh! dues renovacions!!!! ahir tarda no vai mirarho! Molt chulo lo del tip's bowl!! el dia que vai parlar amb tu no ho vai entendre molt bé...i millor mars, xiclets i dibuixos que dinerons!! jejeje

He vist certa gorra negre nova?¿¿?¿i el jersei gris tb!!
ja veig que molt chulo lo dels ossos!! i la foto dels 3 homes un dells a terra, laltre amb una panxota de la ostia i altre arrepenjat? jejejej

aixxx aquest temps de praga.....

petó petarda!!!

Neus ha dit...

Petaaaaaaaaaaaarda! ara t'envio mail però t'escric aquí per si ho llegeixes abans aquí: estàn les notes de trauma a l'expedient, a la facultat no estaven penjades ok? l'altre dia m'hauria d'haver apuntat la teva contrasenya!! aixxx

petó!

Anònim ha dit...

Bona idea el bowl; encara que m'agrada mès el tema de les peles, i l'ultim dia feu una festa.

petons,
Papi

Anònim ha dit...

HELLO! I'M YOUR FAVOURITE UNCLE.STOP.THE LITTLE BIG BOY SAY GARLIC.JE JE JE.STOP.HE SMILE AND SAY "GAG...LIC, GARGGG...LIC".STOP.
IT SEEMS INCREDIBLE, BUT TWO TEETH ARE GROWING.STOP.
I HOPE THAT YOU LEARN A LOT OF THINKS AND,THE MOST IMPORTANT, ENJOY ALL THAT YOU CAN AND......
FROM: THE ONE AND ONLY. THE BEST.
TO:THE LEADER.

L'AL. (EN CATALA)
LALO. (EN CASTELLA)
LALUS. (EN LLATI)
LE LALÓ.(FRENCH)
LALO, ALWAYS LALO.(ENGLISH)
LASZJRTGVBYHDFGLO (TXEC).

BYE. SEE YOU SOON.