4.7.07

ComenSo a passar son...molta son!! (avui fa fred!)

Dobrý net! (Bon dia!)
...vaig a fer una actualitzacio rapida des de lhospital. Realment en aquest moments entenc perfectament el que em deia lAnna Villacampa abans de marxar: no tinc temps per escriure ni per conectarme!!!! ...es impressionant! quan no et pica un et pica laltre, si no has de sortira comprar, si no has danar downtown a fer un recado...no paro!!! Ahir per la tarda internet no funcionava a la residencia (acabo de construir la frase al reves!!! per la gent que parli angles...ha sigut com un internet wasnt workin literal...tinc una barreja didiomes impressionant!!!)., doncs aixo, espero que funcioni aquesta tarda o dema i pugui posar fotos.

Ahir va ser un gran dia!!! Dilluns vaig acabaer nan a dormir a les 2...si ho se molt tard tenint en compte que mhe de llevar a les 6.30!!! la questio es que em vaiog llevar a les 5.30!!!!! per error...pero be...em vaig llevar, em dutxo, em vesteixo...i quan anava a esmorzar veig quie eren les 6!!!! i jo: no pot ser!!!! ..la caroline dormia pq entra mes tard a lhospital...aixi que no sen va ni adonar...

a lhospital pel mati va ser brutal, posare nomes dos o tres coses de la cirurgia de manera que els no metges i senseibles es poden saltar el paragraf. Hi havia tres operaciones: una hernia, una fimosis...i el chulo (atencio): una enterocolitis necrotica en un nen prematur!!! impressionant!!!! ...ja portava una ileostomia, i nomes haviem de fer un check de tot lintesti, per mirar que no shagues necrosat re mes..la questio es que van treure tot lintesti per lestoma!!!! i quan ho tenien tot fora la resident es va marejar...i es va haver dapartar i tumbarse al terra!!!! ...i em va venir la Liljan (Islandia) i em diu: millor que marxem que lambient es una mica tens...jo no volia marxar (of course) pero clar...que li anava dir??? aixi que a lers 12:15 ja estava a la residencia...imagino que loperacio va acabar be...

...seguire amb un llenguatge internacional (pels no metges :P): per dinar va ser molt divertit!! ...dic divertit per no plorar. Sens va acudir a la Silvia i a mi de fer macarrons amb carn, pq estem tipes de menjar sandwich per dinar (per la resta de gent es normal, pero a nosaltres ens mata...)...vem tarda 2 hores a fer els macarrons!!!! Nomes tenim una olla i es molt molt petita, de manera que vem haver de fer la carn alla, despres bullir els macarrons, que vaig haver danar reomplint laigua pq sevaporava de tant petita que era lolla!!!! vem acabar dinant a les 5!!!!!

...per la tarda vem na a lestacio de busos a mirar horaris, dijous i divendres es festa nacional aqui de manera que tenim 4 dies de festa i volem na a visitar poblets de per aqui. Pel centre vem coneixer una parella de Solsona!!!!! si si de Solsona!!! ...portaven una setmana aqui i ens van fer de guies turistics!!! es va posar a ploure i nosaltres passejant per la ciutat...va ser guai!!! ens vem trobar amb els turcs i els libanesos...i despres amb el Mark i la Liljan...sembla que sigui una ciutat molt petita! pq vagis on vagis ens acabem trobant tots!! :)

...cap a les 9 ens va trucar lYvan (brasil) que estava fent una Caipirinha party a la seva habitacio. Be aixo ho he dexplicar sencer. Tenim una pissarra al hall on els checs ens apunten si hi ha activitats pel dia. Per ahir no hi havia res aixi que lYvan va decidir organitzar la festa a la seva habitacio...lunic problema es que la festa comensava a les 8.30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! si si..,.hore sno normals per nosaltres...de manera que vem arribar a les 9 a la residencia, no haviem ni sopat i vem na al 3 en 1: pub/habitacio/caipirinha party!!!...tinc un munt de fotos...a veure si vles puc psoar, pq hi erem tots aixi que us podria acabar de presentar a tothom... :)
..la gent va comensar a desfilar cap a les 1, i la Tati (brasil), el fred (canada), lyvan (brasil) i jo ens vem quedar fins ben be les 2...
...aixi que avui tb he dormit molt poquet...i avui es el cumple de la Caroline!!!!! ...anirem downtown a una discoteca, be es com LA discoteca, te 5 plantes i esta al costat del pont...sembla chula. Torna a haverhi el mateix problema..entrar abans de les 10 costa 55corones (menys de 2 euros) i despres de les 10 costa 110, se que es dur sortir de festa tant dhora pero prometo que tacabes acsotumant!!!

...em sembla que mes o menys he fet un resum, quan posis fotos ja explicare una mica mes...
...hauria dentrar a quirofan, pq mhe llevat a les 6.30 per venir a lhospital, he nat al meeting de cada mati (amb chec), he entrat els quirofans i enlloc dentrar a loperacio he nat directament a lhabitacio per descansar entre operacio i operacio (no se com diro...la restroom) per conectarme, la primera operacio era una hernia!!!..si una altre!! la segona es una nefroblastoma!!! uohuuu! mhan dit que sera guai...lets see, lets see!

...un petonet a tothom!!! intentare contestar mails si tinc temps ho prometo. Espero que: a lAnna li hagi anat be lexamen dangles, als "metges" els hi vagin perfecte les practiques a lhospital, el meu princep estigui creixent molt, a casa senrecordin de regar les meves plantes (jejeje...aixi si es moren no sera culpa meva...) i que no fagi molta calor per barna...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

eiiii!!!! soc la baby
l'examen d'angles be, aviu man de dir si tinc grup i quin nivell tinc!!jejeje
quan parlaves del fred pensava que no era una persona, sinó que fa fred!jejeje
aixi que ja comences anar a discoteques!!!!uuiii a veure si t'acostumes a sorti i quan arribis a barna la bola i jo no si podrem complir les teves de sortides!!!!jejeejejje

respecte a la cuina potser us haurieu de plantejar-vos compra una olla barata per poder fer alguna cosa comestible!!!

tranquila a qui a barcelona no esta fent bon temps sempre hi ha nuvols aixi que no es pot prendre el sol!!!!
petonets i sigues bona

Anònim ha dit...

Ep!!, continuant des de Madrit.

Vaja feinada, i quin stress d'agenda. Soposso que ho passaras malamanet amb l'assumpte de la son. Espero possis les fotos de la caipirinhada !!!.
Ja he sentit el missatge que em vares deixar, enhorabona.
petons,
Joan

Neus ha dit...

uola papallona!!!!!!!!!!! quanta informació!!!
1-quina passada la ileostomia i treure intestinets per allà!!!jejejjeejeje
2-5 plantes de discoteca?¿?¿?¿? uoooooooooooooooo semblarà un centre comercial!i si demà no us heu de llevar d'hora per nar a l'hospital doncs perfecte!!! uee ueee caipirinhada jeje m'imagino una habitació groga i verda plena de gent jejejj
3-felicitats a la caroline!!
i 4-not preocupis per conetstar mails, penjar fotos i demés! disfruta del moment que tens mooolts dies!!!
aps! 6- l'escrit de ta mare està als comentaris de post de portades de cd's!
petó català! ejejje ;)