18.7.07

despedides

-- Avui per la despedida d'ahir. desq. a dreta Fred, Lindzey, Gem, Silvia, Caroline.
Pq sense cap dubte ha sigut fins ara "el pitjor" moment de tots...
...pq vem arribar a casa a les 6:30, sease lhora que em llevo per na a lhospital, pq vem llevar a la veina de la Sil pq la Silvia es pogues despedir, pq sembla impossible que pugui ser tan dificil despedirse dalgu que no fa ni 3 setmanes que coneixes...
...definitivament sel trobara a faltar!
...pero ja tenim una coleccio de "vasos de cervessa" dels bars de praga...jejejeje

-- tell them "youre cold" in catalan!
-- tinc fred!
...pq el gran tema dahir es que ho pots dir en frances i catala, pq vem coneixer 2 nous metges de montre1 al...i pq avui ha arribat el germa de la caroline i la berta (amiga de la silvia).
Atencio! el mat mha portat un pot gegant de la millor cremade cacahuet del mon mundial....per menjar amb platan! jejejejejeejeje...ha protat 2 pots gegants de crema de cacahuet i un munt de bagels!!!!

...he danar a loculista ja!
...dema black light theatre!
...dema anire a lhospital...que no soblidin de la meva cara!
...vull la meva allowance de les 2 ultimes setmanes ja!
...pq tinc milions de fotos i ja no se quina posar!


1 comentari:

Neus ha dit...

uola txeca!!!! són les 23:01 i acabo de llegir mail!!! demà matí vaig més tard a l'hospital així que abans de marxar m'asseuré a escriure't més detingudament jejejj i a puntar llista de cosetes jejejejjejj

ja veig que el plat de l'estiu és la crema de cacauet amb plàtan!!! dolç dolç!

ànims que encara queden molts dies! ;)

petó ben gran!!!