21.7.07

Cesky Krumlov

-- començarem amb la imatge més representativa del viatge! lautobus!!!!!! 4 hores per anar, 3 per tornar! a lanada seguim amb la tendència de loverbooking amb 6 perosnes de peu durant les 3 hores!!!...tenint en compte que els autocars adelantant a cotxes per la carretera la seguretat no és que sigui molt alta.
Cesky Krumlov: IMPRESSIONANT! molt molt maco! hem fet com 400000 milions de fotos, però amb el cansament que porto a sobre de tant viatge nom posaré ara a explicar gaire cosa. Us deixo amb unes quantes fotos, que casi casi no me les he ni mirat nomes pq us feu idea.
Anteció: 6 persones a lautocar de tornarada llegint el Harry com viciats! 2 angleses, 3 checs i jo, uqe mhe quedat amb lultim llibre de Cesky! jejeje

...mhen vaig a clapar que els meus bessons mestan matant de tant caminar...
...atencio al projecte que sem va acudir per loctubre ahir per la nit abans danar a dormir, aixo de que no hi sigui la caroline es dolent per la meva economia, tinc massa temps per pensar! ;P























































4 comentaris:

Neus ha dit...

Cesky krumlov maco maco, passa que hi ha un bon troç de trajecte.... i ja tas amb l'última entrega den Potter!!! tachín tachín....

Acabo d'arribar de la platja...tik un xic vermelleta...

Us està fent uns bons dies ara no?¿? es veu cel ben clar!!

aviam si demà et signen les pràctiques i així ja ho tens enllestit!!

aviam que més aneu a visitar!!

petó!!

Anònim ha dit...

hola!!!! acabo d¡arribar a casa... estic morta, dema em llegeixo amb calma tot el que has escrit aquests dies. per cert, jo ja he acabat, i puc dir que el 7 es el meu preferit, un gran final!!!! fins dema.

Anònim ha dit...

eiii!!!
deu fer una mica de por veure com en un autocar algunes persones van de peu... el poblet estava lluny pro es veu molt maco i sembla que ara que venim nosalres comença a fer bon temps!!!jo que pensava q podriem descansar de la calor i passar una mica de fred!!!

que vagi tot molt be i d'aqui 5 dies ens veiem

Anònim ha dit...

Hola que tal, ens hem quedat amb les ganas de saber quina brillant idea se t'ha ocurregut per l'octubre. Hem de tenir por? jo no m'he llegit el Harry però ja se al final, surt a tots els diaris, pero no t'el dire. Un petonet i que tu segueixis pasant tant be.

En aquest països l'assumpte del bus pot esser una aventura, i això que son dels mès "avantçats" de l'est d'Europa.

Bé, ja donaràs detalls del Octubre; estem tots negitossos.

petons,
Papis