12.7.07

From Motol

Aqui la Gemma des de lhospital. A partir dara anar a lhospital significa loportunitat per renovar i donar senyals de vida. :P
Ahir el meu ordinador va morir...aixi de cop i volta sense avisar ni res...que trist! Per la nit el Fred i el Josh van venir a mirarsel i van arribar a la conclusio que es algo de la "mother board" o algo aixi...com que els meus coneixements dordinadors son molt minims em vaig quedar molt igual. Nomes em vaig quedar amb el "im pretty sure you could retrieve your pictures"...hi havia com 1000 fotos a lordinador!! Be, en cas de que no les pogues recuperar la majoria les te la Maribel i ahir vaig na al Tesco a comprar DVDs per na descarregant les fotos al seu ordinador i narles copiant.
Ahir vem na al "bohemian jazz festival" downtown a la plaSa antiga. Va estar molt be, comenSava a les 4 i fins les 10!!! Tb ho havien fet ahir...pero ahir les noies vem decidir anar de compres pq o hi ha gent que nomes tenia sabates destiu i sels i estan petrificant els peus del fred, aixi que ahir no vem arribar a temps, nomes vem na a fer una cervessa despres amb el grup i uns checs que van coneixer. Ahir si que ens vem plantar alla dhora i vem veure com el gran concert final, que si no mequivoco es deien Dave holland band...
Despres voliem na a sopar goulash i dumplings (menjar tipic chec) a un restaurant on fan la seva propia cervessa negre i hi ha musica en directe (estil la cerveseria de munich), pero quan vem arribar alla ja eren les 10:30 i tancaven a les 11! aixi que al final i anirem avui, ahir ens vem quedar a un bar per lla a prop.
Que mes?? diria que avui per fi em pagaran les 1000 corones del menjar!!!! ja era hora!!!! ...i macaba de dir la Lilja que li sembla que han organitxat una excursio de dos dies a Brno...nosaltres ja teniem plans per aquest finde!!! voliem na al castell i anar al Black light theatre...aixi que no se que farem...pq realment no se si val molt la pena na a Brno...jo vull na a Cesky Krumlov!!!! ...pel que mhan dit es molt millor! aixi que no se, a veure si avcui li pregunto a la Deeda quan em dongui els diners i decidim algo...
Ahir la Caroline em va fer el dinar!!!! Jo estava com molt cabrejada pel tema de lordinador...i em va dir "jo et faig el dinar...tu seu i fes fotos" ...jejeje...que mona! va fer uns espaguetis bonissims! va comprar una salsa ja feta i hi va afegir pebrot, xampinyons i 2 pechugues de pollastre! bonissim!!!!!!!!!
Per qui per si ho dubtaveu segueix plovent...ahir feia molt bon dia i despres per la tarda al concert va acabar plovent...
Bueno diria que he danar cap a quirofan que tothom sacaba daixecar...aixo deu comenSa ja!!!
Un petonet a tots!!!
Imagino que ara vnidre mes soovtin a lhospital ni que sigui per poder donar senyals de vida! jejeje...

...sense les fotos se que no ser ael mateix! sorry!!!

Gem

1 comentari:

Anònim ha dit...

EEiii!!
quina me.. que t'hagis quedat sense ordinador, encara sort que tens internet a l'hospital.
L'altre dia en una guia de praga vai llegir que ens els busos, tranvies... s'ha de parlat fluix pq no el hi agrada el soroll i hi desconfien!!!vaig enrecordar-me del que vas dir que havien ft fora als brasilers!!!
Per cert a la guia posava que la temp maxim mitjana es de 18 graus al juliol i plou molt(suposo que ja ho has notat!!!)
Que maca la Caroline preocupant-se per tu, sort que ta tocat bona gent!!!!

Molts petonets i anims