24.7.07

plou plou

-- ahir va ploure molt!!!! vem na downtown i vem acabar al mcdonalds chops!!! tenia milions de fotos epr posar pero em demanen lordinador aixi que dema segueixo
un besinho





-- per qui sapiga angles...llegiu la nota que ens va deixar el matt a la caroline i a mi laltre dia. lultim paragraf amb laclaracio de lhora de sopar es bonissim!!!



-- Vysehrad: muralles de la ciutat, esglèsia i cementiri. vem na a fer picnic amb la silvia i la berta. -- atencio al meu super entrepa de tonyina, tomaquet i formatge
























-- republika namesti







-- Vysehrad








-- Staromestke namiesti, digali old town square...digali la plaça onm hi ha el rellotge astronomic. I aixo es el que passa a lhora punta. Efectivament lespectacle es millor de cara al public que mirant el rellotge.

































-- Festival del jazz abans dahir...si, un altre! a la foto amb la Berta (amiga de la silvia)

























--- parada dautobus: PRAGA CAPUT!




























2 comentaris:

Neus ha dit...

M'agrada el porquet de la republica namesti! jejejejej

fins divendres!!

;P

Mars' ha dit...

petarda!!!
acabo de rebre la teva postal!!!çquina ilu!!!!j asta penjada al meu despatx
escolta!!!mes val que et vegi el pel per praga eh que jo no podre seguir el viatge amb vosaltres!!!
tu no t'escapis amb la gent d'alla!
i espero que ja tinguis clitxats els llocs per anar de festa!!!

MUA

ens veiem dema.....mes val!