17.7.07

Fotos

...aqui estem un dia més...i ja ha passat el dia 15....que trist!!! que sapigueu tots que em quedaria aqui molt més de temps, que ja mho he fet casa meva. I laltre dia comentavem amb la caroline que el dia que haguem de marxar tindrem com 1 kg darros, milions de coses congelades...pfff...de tot...tenim el nostre propi piset. Hauria de fer una foto a lhabitacio...pq fliparieu com ha canviagt des del primer dia! Avui per fi shan dignat a canviarnos els llençols, i ens han arreglat laigua freda!!!! uuuuuffffff!
...res més, que ara sortirem pq el Fred sen va demà....la veritat es que no vull que marxi pq ens hem portat molt be, i es una daquelles persones amb qui se que em portaria perfecte si visquessim una mica mes aprop. A veure si podem mantenir contacte per mail...ell practicant castella, i jo practicant angles (i lany que ve frances). Res que dema em toca despedirme duna de les persones de qui he apres mes coses amb 2 setmanes...es com el dani de canada...jejeje

-- Uei!!!! Avui hem anat a lexposició de bodies amb la caroline i la sil! BRUTAL!!!!!!!! no es podein fer fotos però nem fet tres destrangis....les posaria, però no magradaria que a ningú li agafes un chungo, així que si algu les vol veure que me les demani. Opinio? molt ben fet! per gent que no te ni idea de medicina està tot moooooooooooooolt ben explicat...i estic segura que ha dimpressionar molt. Per gent que fa medicina, amb les explicacions no aprens res nou, però les disseccions són burtals! i pots apreciar moltissimes mes coses. A part dhaverhi disseccions de persones senceres amb diferents posicions, hi havia per ex. tots els vasos del cos perfosos amb tint...i sense cap altre estructura, milions de fetus amb un tint especial marcant els centres dossificacio, un dels cadavers tallat com amb tallas de RM (com a dexter però talls de 2 mm..) ...en serio brutal!!!!! per les que veniu! visita obligada! ...impressionant de veritat!
-- Atenció al nostre sopar davui! truita amb pebrot, tomàquet i formatge...típic de canada! jejejeje...o típic de la caroline! per cert no vaig comentar que laltre dia vem na a menjar bagels!!!! ...es complicat dexplicar si mai nhas vist cap, però les personetes que em venen a visitar tenen un dinar assegurat al bohemian bagels...que són típics damèrica, canadà, australia....i vem na laltre dia a dinar amb el Grant.


-- El nostre super dia a la piscina. Efectivament shavia de demanar tiquet per tenir espai a laigua! I el tobogan de darrera, of course ens hi vem tirar com nens petits...jejeje. Atenció pq diuemenge nem a la piscina/llac o algo així...no sé ho han explicat mentres estava fent el sopar i no mhe enterat be, prou feina tenia en fer la truita amb la merda dutensils que tenim...
a les fotos: sil, caroline, mark, la noia darmenia, els turcs, dholanda, alemanya.....multicultural com sempre!









-- nom direu que no es igual que el personatge de lscooby doo???????? es el mark de canada!!! jejejeje...




-- qui va menjar peix ahir???? ...si, si...aquelles barretes de peix de plàstic, la mayonesa que no falti per això! i fets al forn....aqui podeu veure el nostre superforn i la nostre super vista amb dos sofas com a cadires i les impressionants vistes.













-- Si!!!el meu turmell torna a estar com una patatona! ...es que caminem massa i el calçat no acompanya....solució? pèsols congelats!















3 comentaris:

Anònim ha dit...

hola que tal, em penso que ja se com son els bagels, son com uns entrepans amb forma de donut eh que si,el pans and company en tenen.ja tens la grabadora arreglada. tu dius que ja et quedarias aci, i laltre dia loriol em va pregunta que cuan marxesis de casa qui es quedaria la teva habitacio,o sigui que si trigas gaire i trobaras okupas.

petonets fins aviat.

Neus ha dit...

holaaaaa!!!! s'havia espatllat internet!! jejej
Jo vaig a l'exposició bodies segur!!! aviam si segueix quan vinguem!!
Scooby doo total jejejj i la piscina desde lluny sembla invadida per formigues!!!
quna llàstima que passi tant ràpid el temps no ? aixxxx
Avui nem amb la Baby a veure en Harry!!

records altre cop de ma mare que està per aquí darrera!!
petó!! i visca els pèsols! ;)

Anònim ha dit...

eiii!!!piscina enorme no???pro es veu molt xula!!!jo tb anire a veure lo de bodies!!ho vaig veure per la tele i es veia molt xulo!!
si el temps passa volant sobretot quan tu passes be!!!
Molts petonets i fins aviat


pd:suposo que tindras ganes de que vinguem pro que per l'altra banda no vols que arribem pq voldra dir que ja et quedara molt poc a Praga